HR Manager ja tema 9 ametit

Ma olen enda senist töökogemust lahti kirjutanud tavapäraselt nii - olen multifunktsionaalne ja täidan valdkonnas kõiki rolle: andmesisestaja, värbaja, arvestaja, nõustaja, koolituste koordineerija, ürituste korraldaja jne jne. Väikeses organisatsioonis on see täiesti tavapärane. Suurtes ettevõtetes aga ühest inimesest ei piisa ja siis toimubki personalitöös segmenteerimine - tekib värbamisüksus, koolitusüksus, arvestajate üksus...  Olen õnnelik, et ma olen saanud oma valdkonnas teha kõike ja et see kõik mulle ka hullupööra meeldib ja korda läheb. See, kui saad kellegi päeva oma töö kaudu helgemaks teha, on see, mis paneb silma särama ja teeb hingele pai. Multifunktsionaalsus eeldab head ajaplaneerimise oskst, et see kõik tööpäeva sisse kenasti ära mahutada. Leian, et kui tahta tunda personalitöö kõiki tahke, tuleks suurtes ettevõtetes personalitöö korraldada nii, et ametid roteeruvad. Nii ei teki rutiini ja tugevneb meeskonnavaim - "ahaa, nüüd ma tean, miks arvestajatel aasta lõpus hullupööra kiire on; kui palju huvitavaid koolitusfirmasid meil Eestis on" jne Laiapõhjalised teadmised annavad tööturul kandideerides konkurentsieelise. Seda ka siis, kui töökogemust ei saa mõõtad kümnetes aastates.
Jagan siinkohal AIHR’i (Academy to Innovate HR) pilti, mis minu arust annab väga hästi edasi selle, millega perosnalijuht igapäevaselt kokku puutub:




  
Eelmine
Outplacement - mis loom see on?
Järgmine
Katseaeg

Vastused puuduvad

Email again: